.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی در پیام ویژه تبریک نوروز چه گفت؟
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، مقطع فعلی را لحظه‌ای تاریخی و راهبردی برای ملت‌های منطقه توصیف کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علی لاریجانی در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، گرجستان و هند، فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

وی در بخشی از این پیام با بیان اینکه محیط امنیت بین‌المللی نمایانگر روند فزاینده و پیچیده‌ای از چالش‌ها و فرصت‌هایی است که پیش روی ملت‌های ما قرار دارد، فائق آمدن بر چالش‌ها و بهره‌مندی از فرصت‌ها را مستلزم توسعه و گسترش همکاری‌های راهبردی با تکیه بر علائق و پیوند‌های مستحکم فرهنگی و تاریخی میان ملت‌‌ها دانست.

متن کامل پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

خرسندم فرا رسیدن عید باستانی نوروز، روز اعتدال بهاری، موسم طراوات و شادابی را به جنابعالی و همکاران محترم‌تان صمیمانه تبریک و شادباش گویم.

نوروز تنها یک روز نیست؛ بلکه نمادی از فرهنگ و تمدن غنی مردمانی خداجوست که در همه فراز و فرودهای زمانه، برادرانه در کنار هم زیسته‌اند و هرگز پیوند‌های فکری، دینی و عاطفی میان‌شان قطع نشده است.

اینک در حالی نوروز را گرامی می‌داریم که ملت‌های ما در یک لحظه تاریخی و راهبردی قرار دارند؛ شاید برای نخستین بار در تاریخ معاصر مردم در هر گوشه جهان با تعلقات گوناگون فرهنگی، دینی و سیاسی برای استیفای حقوق انسانی پایمال شده خود از قدرت‌هایی که لجام گسیخته ارزش‌های الهی، انسانی و عدالت خواهانه را زیر پا نهاده‌اند، به پا خاسته‌اند.

از سویی محیط امنیت بین‌المللی نیز نمایانگر روند فزاینده و پیچیده‌ای از چالش‌ها و فرصت‌هایی است که پیش روی ملت‌های ما قرار دارد و فائق آمدن بر چالش‌ها و بهره‌مندی از فرصت‌ها، مستلزم توسعه و گسترش همکاری‌های راهبردی با تکیه بر علائق و پیوندهای مستحکم فرهنگی و تاریخی میان ماست.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تقویت و تحکیم مراودات برادرانه فیمابین، بار دیگر این مناسبت فرخنده را به جنابعالی و مردم کشورتان تبریک می‌گویم و بهروزی و موفقیت‌تان را از خداوند متعال خواستارم.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.54 seconds.